Pages

Monday, July 12, 2010

Syoknye Langkawi!!!

Syukur..akhirnya tercapai gak perancangan aku dgn member untuk bercuti-cuti Malaysia tercapai gak akhir bulan Jun baru2 nie..lega..dapatlah kami release tension kat Langkawi 3 hari 2 malam..aku bawak mak dengan adik aku, kawan aku plak dengan mak dia..

Walaupun perancangan rapi telah dibuat, ada gak yang wat spoil trip kami hari tu..sampai je kat airport Langkawi, beg mak dgn adik aku tak sampai2..tunggu punye tunggu..dh abis semua beg kluar,beg mak aku tkde!hampeh betul..aku trus la check dgn org g jaga tu..dia pun tak tau sbb dia just terima beg2 yg dtg dari LCCT..isk..geram betul aku..terus la g report kt kaunter Air Asia..dengan jawapan 'nanti kami semak'..aku pun menuju ke tmpat penginapan dengan geram..mak aku jangan cakap la..membebel la mengenangkan beg nye yang lepas ke mana..pastu..dah la tu beg aku..!!!hawau2..

malam tu dalam kul 10 malam orang Air Asia telefon bagitau beg aku lepas ke Kuching Sarawak..uihhhh..beg lg diva pada tuan..jauh tul dia berjalan..bila tnya kt dorang pehal beg tu lepas kt sana, lg sekali dorang takleh jawab..

so malam tu aku dgn adik aku g la soping baju tido,baju bjalan utk mak aku..hukhuk..lari bajet beb!!adik aku lak pnjam baju aku..mak aku dh tkde mood nak bjalan sbb baju dia takde..myb bwak baju baru lah tu..hehe..

so tingtong..tingtong..esoknye dalam tengah hari baru lah aku dapat balik beg tu..isk..isk..
so hari tu..mak aku asal orang telefon je cite psal beg hilang..mmg sekampung la tau ttg kehilangan beg nie..glamer tu!!

so pastu percutian kami berjalan la seperti dirancang...hehe..
Insyaallah lain kali leh plan g cuti2 Malaysia lagi..


penghantar kami pada hari tu..cam nak g haji plak ramainye

udah sampei...

ade gaye tak??pramugari Air Asia..ngeh..ngeh..

beg yang ngade2 g kuching sorang2 nie..babap baru tau!

go to Islands Hopping..yehuuu

setelah penat naik turun tangga..sampai gek!

welcome..welcome..

aik..cmne leh ambik gmbar sendirik nie??

lihat lah dunia..

rendam kaki ingat ade ikan nk mkn..hmpeh semua ikan dh kenyang!

ade sape2 nmpak saye tak??kecik gler..tuuuuuu...

uihh..berani bergambo jela..nak naik takut:D

senyum ye..

nie kt pantai kt hotel..nmpak tak boypren kt blakang tu?hehe

No comments:

Post a Comment