Tuesday, October 27, 2009

-NoThInG tO SaY-

27 Oktober 2009..

hurmm..lame dh tak update blog nie..jadual hidup yg begitu membzkan. esemen+preparation 4 exam..!!!
lagi 1 minggu sebelum nk bjuang mencurah segala ilmu kt dada nie(cukup ke ilmu tu?..final-final..tunggu aku..ku kan dtg pada mu..!!huhu..

biz perfume plak tak bpe nk jalan la pas raye nie..semua org dh bjimat cemat dan stok perfume dulu msih ada lg kot..haha..tkper,ada rezeki..ada la..Insyaallahh..
pasni nk msuk biz produk permata Hijrah plak..gambar dh ada, cuma belum ada kesempatan nk upload je lg..nnt sape yg bminat leh la beli ek..'jagalah kesihatan mata kita'..

gambar2 terbaru pun takde nk dikongsi..bila jadual hidup full nie..nk berhepi2 yey2 pun kureng la ckit..rasanye pas final nie leh la seronot2 bejalan2..rasa cm nak g bercuti2 malaysia jer..tp nk g mne?dgn sape?huhh..kena pikir gak tu..

ape2 pun..bjuang dulu utk final yg akan kunjung dtg nie..oh final..kau dtg gak walau tak dijemput..:p
wish me luck!!cayok!!cayokk!!

Thursday, October 8, 2009

WELCOME BACK!! N HEPI RAYE..!!

Salam..
Welcome back!!dh lame tak update blog..kegawatan masa yang teramat sgt..cmne dgn sambutan raye korang2?harap2 semua yang dirancang berjalan dgn jayanye..
nie pun masih dalam bulan Syawal lg nie..open house tiap2 minggu ada..tp masa je yg tkde nk gie..bz dgn tugasan dan mcm2 hal..

so kepada yang beli kerepek hari tu..thanks a lots!!harap semuanya berpuas hati..pasni leh la oder lg dgn kte..hehe..:)harga leh runding..

oklah..selamat bekerja semula..jgn malas2 ..tau la badan dh liat mkn lemang byk sgt..:p