Pages

Monday, July 12, 2010

~dak-dak tomey2~

Memandangkan hari ini aku byk masa terluang..daripada terbuang  dan aku tuang keje,bek la aku update blog aku yg satu nie kan..dh la aku nie rajin sgt nak update..heheh..

nie gambar2 terbaru,terhangat dan terkini anak2 'nayak' aku..nie bahase org Pahang la..macam2 gambar bebudak nie yg di snap kan oleh jurugambar amatur nie..so layanzzz jela ek..;p

ala..comey nye yg pegang budak tu..egege..

"tolonglah..saye taknak publisiti!!"

bakal menggantikan kasan..

mandur kecik..

khalish!tepi ckit kala asik nk tido je..bg kite yg masuk gamba nie"

pom..pom..kepompong..

yip..yip..horeyyy!!!

adui..gatenye kepala botak saye nie..

apela makndak nie..saye tak senyum lg..ummm

mama jgn sebuk leh tak??nopal nk oder plak nie

"ummpp..sedapnye spegeti nie..leh la suh mama beli hari2"

"lantai kedai nie cam lantai kt umah kite la umi.."

"iskk..asik makndak je nk enterframe..cbuk la"

"bacalah..bacalah..mari membaca.."

"peace!akak dpt mkn lg!"

"nikmatnye tido masa kecik nie..tkde org nk kacau saye"

aik..nie anak sape lak??iskkk..tak tahu..tak tahu..