Pages

Monday, May 3, 2010

Exam dah Abis!!

Weeehhuuuuuu...!!Syukur Alhamdulillah..akhirnnya abis gak exam yang men'stress'kan jiwa dan raga nie..hehe..30.04.10 jam 10.30 pagi..bila pegawai jaga exam tu bg tau masa dah tamat..semua pelajar diminta berhenti menulis..fuhhhh..lega rasenya..walaupun tidaklah secemerlang mane jawapan aku tu kan..rase lega gler bila exam dh abis..hehe..
pasni kelas cuti seminggu..tp aku akan pulun lak untuk buat keje kt opis seminggu tu..then bila kelas buka..aku pun tak sure aku akan dapat masuk kelas ke tidak..al maklumla.time tu deadline keje aku..kalu tak..mmg aku yg DEAD!lah..hehe..
pas abis exam tu aku n de geng terus cau g PD!wahhh..nie kira 1st vacation kitaorang yg plan..Alhamdullillah..bjalan lancar..nnt bce entry seterusnye ek!!hehe..
gambar-gambar kami masa study..mcm-mcm ragam

konon nk meramal soalan la ni..hehe..
sedapnye makan nasik kukus waktu tido kt umah Uni..nyam..nyam..

No comments:

Post a Comment