Monday, May 3, 2010

PD Oh PD!!

Hari ni mood masih kat PD..malas rase nak keje..hehe..almaklumla..3 hari kami (aku, izza, erna, saliha & kak Isma) merehatkan badan dan fikiran ke sana..
Menginap di Avillion Admiral..mmg terbaek!!sape2 nak cuti2 Malaysia leh la g tido kt situ..bilik besar..cantik lagi..1st class nye bilik lah! pastu ada private beach utk penginap2 kt sini..ade kapal2 gedabak ala2 kat negeri omputih tu kan..hehe..mmg cantik lah permandangan kt hotel nie..leh la lupe segala masalah bila pergi sini..
Aktiviti selama kt PD..seperti yang dirancang..g pantai..mandi pool..g jalan2 cari makan..yg paling byknye makan jela..iskk..terasa naik badan nie gie sana..tu baru gie 3 hari..kalu gie 3 minggu aku tak tau la cmne..mau balik KL jadi badak berendam kot..wakaka..
So selepas nie kitaorang merancang utk pergi bercuti-cuti Malaysia ke pulau2 lak..pulau mane tu..sedang dipikirkan..yang dah dilistkan mungkin Pulau Redang..tapi kalau tak jadi pun mungkin ke pulau belah-belah Pantai Timur..tu lah perancangan nye..Insyaallah..kita hanya merancang kan..Dia gak yang menentukan..
kepada my beloved frenz..geng heyy ladiess!!!thanks 4 de lovely moment!!muackkksss!!luv u all..nnt kita g jejalan lg ek!!
pemandangan kt sana

pose kt dalam bilik
lampu tido yg cantik

*p/s-gambar-gambar tak banyak lagi..sebab dalam kamera mek Sally..tungguuuu

No comments:

Post a Comment