Pages

Friday, April 16, 2010

ExAm TiMe!!

Exam..exam dan exam..!!bulan nie bermula lah exam pertama bagi semester baru tahun 2010 nie..kalau dihitung hari, ade 3 hari lagi sebelum aku masuk dewan peperiksaan tu..tapi kalau dikira secara matematik nye..gedebak..gedebuk..ade la dalam 1 hari je kot..faham2 jela bila masuk cuti hujung minggu lagi..bape la sangat masa yang boleh dikira untuk mengulangkaji..
Jadi minggu nie aku dengan team study dah mula datang ke UM walaupun kelas dah takde..kami datang untuk tengok balik semua bab yang perlu dicover untuk exam kali nie..kalau geng aku nie berstudy,maka riuh dan gempa la tempat tu..tak tau la nak cakap..orang study diam2,tapi kami nie kalau study lama ke bising..isk..isk..tapi tak kisah la..janji ape yang dibace tu masuk dalam kepala otak nie kan..
Doa aku..semoga exam kali nie aku dan kawan-kawan yang lain dapat result yang lebih baik dari semester lepas..mudah-mudahan segala yang kami usahakan berhasil..Insyaallah..Aminn..
(Gambar-gambar menstudykan diri..siap dengan kurma lagi)

No comments:

Post a Comment