Pages

Monday, April 5, 2010

~Al-Fatihah~

Bersua muka tidak..bercakap dengannya pun tidak..tetapi pemergiannya membuatkan aku cukup sedih dan sebak..pelik..tp itulah hakikatnya..rasenya bukan aku seorang sahaja yang mengalaminya..tp ribuan malah mungkin jutaan orang di luar sana menangisi pemergiannya..pemergiannya seolah2 kita kehilangan saudara terdekat..kita mungkin tersa dekat dengan nya kerana setiap hari mendengar celotehnya..membuatkan semua masalah hilang dan hanya gelak ketawa yang datang..
Beliau pergi di saat namanya berada di puncak..menceriakan pagi-pagi ku dgn idea lawak nye..kadang-kadang aku ketawa sorang-sorang dalam kereta..tak kisahla orang nk kata aku ape ke..kalu tidak aku akan ngantuk la jawabnye..
Pagi nie aku terasa begitu sunyi sekali..tiada lg ulangan sawancara,drama sebabak yang membuatkan aku ketawa dan mood nk kerja tu dattng..S.U.N.Y.I..
Lepas nk tak tau la pagi2 ni cmne nk meriangkan hati..aku ni dah la suke dgr lawak2..dan suke ketawa..bak kata adik aku..aku akan terlalu suke walaupun lawak tu tk bape lawak..haha..
tapi walau sebanyak mane kita semua bersedih..Allah lebih menyayangi dia..dia pergi jua mengadap Penciptanya..
Moga arwah di tempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..kita yang masih hidup di atas bumi Tuhan nie..perbanyakkan doa kepada arwah..kembalikan keceriaan..teruskan kehidupan..
Al-Fatihah..~Mior Ahmad Fuad @ Din Beramboi~

No comments:

Post a Comment