Pages

Friday, June 22, 2012

Sharelah perkara yang bermanfaat di FB

Assalamualaikum semua..

Nampaknya sejak dua menjak nie aku semakin suka menengok Muka Buku aku nie..sebab ape?sebabbbb..dah makin banyak kawan-kawan aku yang post atau share perkara-perkara yang bermanfaat..Biarlah sikit pun,janji ada kesedaran..sama-sama kita berubah dan menuju ke jalanNya..
dah kurang yang post benda-benda mengarut..
contoh :
''ermm..nak mkn ape ye hari nie''
''sunyilah sang soami pergi outstation''
''baju raya dah siap tempah!yeyyy''
'kenyang 'makan kat SR harini..thanks pada incik hubby''
''sakit perut sebab senggugut''
ok, tu adalah sebahagian contoh2 status FB yang tak masuk akal..tu niat cmne tu?maaflah kalau yang terbaca nie terkena pernah post macamtu..kadang-kadang sungguh mengarut statusnya..marahkan suami pun nak post kt FB..adapehal??ade kita kesah ke?iskkk..tu yg aku malas nk bukak FB tu..
so sekarang dah kurang yang wat perangai mcamtu..
banyak share yang baik2..dan leh kita menginsafi serta muhasabah diri yg kerdil nie..aku kongsikan sikit yang mana aku dapat ambik ye!!
layannnn..




ok,share ckit2 dulu..nanti aku post lagi ek!!!
~kalau tak dapat buat semua,jgn tinggal semua~

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment