Pages

Wednesday, February 10, 2010

25.01.2010

~25.01~
ermm..tarikh keramat aku dilahirkan kt dunia yang serba indah ni..hehe..so 25.01.10 jugak lah bertambahnye usia aku setahun lagi..tp apala ada pada nombor yg meningkat tu kan..cewahhh..nak cover la tu..hehe
Syukur Alhamdullillah dipanjatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t kerana aku masih berpeluang melangkah ke tahun 2010..Amin..
Semoga perjalanan hidup ku tahun 2010 lebih dipermudahkan hendaklah nye..
Tahun ni juga sambutan tidaklah seberape..yelah..orang dah berumur la katakan..thanks to my beloved fren~dak2 study yang ada gak nk wat suprise kt aku..hehe..very supriselah!!kata pun suprise kan..
so korang mmg sportinglah..ape yang korang buat mmg aku tak lupekan..tocei..tocei..
LUV U ALL!!


Sally, Me, Kemba & K.Isma

Cup Cake yang omey tuk Bday Galz yg comey kot :p

Cup cake dan kad bsday

Mama,Ibu, Bsday galz & Erna

Aku dgn adiah tudung nye

ni plak cikgu farid belanje kt PENANG VILLAGE,ALAMANDA-tenkiu

fana & aku ler @ A&W, Alamanda

nyummy-nyummy..

fries yg puas nk abiskan

ni lak liza@ACIKK..:)

~25.01.10~nie kt Bangsar geng2 UM blanje kt Chawan

No comments:

Post a Comment