Saturday, January 16, 2010

~De Qestina Perfume~

Salam semua..nie aku ade produk baru untuk dikongsi kepada yang berminat..aku ambik brg ni dgn member aku..ni aku nk memperkenalkan wangian terbaru untuk semua yang mampu..DE'QESTINA PERFUME..namanye..
Wangian ni didatangkan dalam 4 kotak yang mempunyai wangian yang berbeza..
Mmg wangi(sbb aku mmg pakai tiap2 hari)..tahan lame dan harganye pun berbaloi2..
Lagi 1 korang tkyah la nk beli yg mahal2 sedangkan takleh bwak semayang..wangian ni free Alkohol..
Harga??sekotak hanya RM25 duit Malaysia..ada 3 botol kat dalamnye..5ml sebotol..
So sape2 yang berminat leh la roger2 dgn aku..sape nk wt biz pun leh..sgt di alu2kan..



Green for Men
1. Inspired by Desire Blue, Alfred Dunhill
2. Inspired by Acqua Dio Gio, Giorgio Armani
3. Inspired by Extreme, Bvlgari


Black for Men
1. Inspired Desire, Alfed Dunhill
2. Inspired by Eternity, Calvin Klein
3. Inspired by Polo Black, Ralph Lauren



Pink for Women
1. Inspired by Amor Amor, Cacharel
2. Inspired by Ralph, Ralph Lauren
3. Paris Hilton, Paris Hilton


Purple for Women
1. Inspired by Flower, Kenzo
2. Inspired by Miracle, Lancome
3. Inspired by Hugo, Hugo Boss

mai-mai beli..RM25 hengget je sekotak!!:)

No comments:

Post a Comment