Pages

Thursday, November 19, 2009

~Kenangan di KPSM~

hari nie dh masuk khamis bersamaan dgn 19 nov 2009..hurmm..dari hari isnin lagi aku nk update blog nie dgn cite-cite indah saat2 terakhir dgn kengkawan di KPSM..mcm2 yg terjadi..

sori lah..lambat nk masukkan entry nie..biasalah..kita hanya merancang..

korang..aku betul2 rindu kt korang!!

gambar2 nie leh wat aku touching bila tengok sensorang tau..so aku nk korang pun touching gak la bila aku dh publish kt seluruh alam maya nie..hehe..glamer korang seh..
bila tgk gambar2 nie tak payahla nak citer cmne keakraban kita semua kan?kan?

so layanlah gambar2 nie..

p/s: luv n miss u a lots!!


cube teka kami kt mne?nie la port mkn pg sama2..


nok dgn bekpes nya dan aku dgn roti canai kegemaran..pasni tak merasa la dh..


cik kak ni tak selera makan la konon..pg jumaat tu dia makan roti je.. cik yanz tu kalu dpt mkn,mmg tak sempat nk posing dh..:p


dari kiri:sya de posing gal,cik yanz de sempoi..n aku..de..err..ape2 lah!!



SyAzA..jaga diri bebaik k..


OnI de brutal gal..*p/s-kim salam kt abg yek!:p



kak liza-teruskan kerja ek..cayok2!!


nok..geng sekutu aku menyakat syaza..hehe


cik yanz..mm..still cik yanz..sori lah..aku tak leh nk buang 'cik' tu..haha..


iskk..ape perebutan bunga plak nie..tuan dia pun tak beria cmnie..

wahh..hepinyeeee..tp sedey sebenarnye..


cbuk bgambar dgn bunga c syaza..tak malu tul!!


posing selagi bole!



nie sape yg ambik pic kandid nie..sebelum bergambar pun bincang ke?

No comments:

Post a Comment