Thursday, November 12, 2009

Hepi Bday n Thanks sYazA..

Hepi bday my dear syaza..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki ek..n cpt kawin..hehe..
so hari nie bday syaza..kwan bek aku kt ofis tuh..so td dia blanje kami2 mkn kt IRC err..kt Sri Rampai kalu tak silap(aku nie mmg tak biasa tmpt tu)..bestt oo..aku mkn mee org putih masak tu..spaghetti bolognese namenya..dak2 lain mkn kuih tiau..sedap gak..(nak2 ada org belanje kan)hehe..

g mkn2 td pun last dgn dorang sbb aku nk meninggalkn ofis tu..huhu..sedey lak nk tinggal kawan2 yg baru nk mesra..tk sampai setahun keje dh nk tukar tmpat baru..

so pasni Sya..ko tkdela geng nk g mkn pg ek..pndai2 la..

kawan2 lain..ila..cik yanz..will miss u lah!!keep in touch k..jgn la lupe kan patik yg jauh nun di purtayaja nie..

cik yanz..pani kena cri guru lain..rajin2lah tnye n mintak pndapat sblm kita buat keputusan..kalo nk contact sya pun tkper..no hal lahh!!

ila..pasni ko tkde geng la nk kaco syaza lagi..:)

sya lak..keje elok2 tau..dtg vista coling2 lah aku..



~cyg sokmo~



nie je yg sempat utk syaza..

yerhh..


mkn pun posing ape..


my dear syaza..will miss u!!



miss u my frenz!!


cehh..glak posing dak 2 org nie..

nie la lunch aku td..nyum2..


seleranye mkn..dh nk abis dh..

fall in love nama ayor nie..

No comments:

Post a Comment