Pages

Tuesday, July 9, 2013

~Seakan-akan pengganti~

Assalamualaikum w.b.t

Lama tak mencoret di sini selepas kehilangan arwah tahun lepas..diam tak diam dah lebih setengah tahun mak pergi..Al-Fatihah..rasa dia masih dengan kami..Ya Allah, engkau lebih menyayanginya..

Ok!lupakan segala kedukaan, bukak buku baru..Alhamdulillah syukur sangat-sangat aku telah selamat melahirkan seorang puteri yang sihat dan kuat pada 15 Februari 2013..ingat boleh sama tarikh dengan abahnye, selang 3 hari jela..tak kisahla, yang penting aku dah selamat..syukur padaMu Ya ALLAH!

Baby aku lahir kat hospital Kuala Lipis Pahang..mcm2 dugaan la..sepanjang mengandung nie..so kat2 nak last pun ada lagi..aku kena kayap plak..tu yang bersalin awal..kebetulan time tu cuti raya cina..terus la raya dengan baby terus..haha..

Pasal jantina tu mmg suprise..tak sangka dapat baby gurl..kira mcm pengganti wan dia (arwah mak) la nie..ALLAH tu mmg Maha Adil lagi kaya..pergi satu, dia ganti satu..

so, takyah cite panjang2, layan gamba jela.. Opss!!nama dak tecik yang dah tk bape nak tecik nie UMAIRAH..itu jela..tak payah nak eja panjang berjela2 mcm anak-anak sekarang kan..simple2 sudaaaa..

Sekarang dah nak masuk 5 bulan..so dah 5 bulan jugalah aku menjadi seorang Ibu..chewaaahh..tak sangka la dh bergelar mak sekarang nie..mula2 dulu tersasul gak membahasakan diri ni Makndak (panggilan utk anak2 sedara) dengan anak sendiri..heh heh..tak biasa lagi..sekarang dah ok laa..tu pun ade gak yang tersasul (^_^)




 












ckit2 jela ek..mcm2 gaya..tp yg byknye tidooo jela si comei nie..

No comments:

Post a Comment