Tuesday, November 19, 2013

~Sudah 9 Bulan Kamu~

Kejap je masa berlalu ye..itu ini begitu begini, dah 9 bulan menjadi ibu..heh heh..panggg..!!!!tampo ckit pipi..rase mcm "Tak Pecayaaaa..tapi ini terjadi"..eh!ternyanyi lagu Tenda Biru plak :-)
Jadi Mak dah ek..betul ke bohong, fakta bukan auta..macam ni rupanye jadi mak..Tido tak Lena, Mandi Tak Mandi..eh!tak Basah..Makan tak bape Kenyang..(tapi banyak makan)..
Bila dah rasa camni, teringat la kat Arwah Mak..camni la dia jaga kami adik beradik..ni ko baru sorang dah tido tak lena, makan tak kenyang konon!!Hoiii..Arwah tu jaga kita 9 beradik kottt...(huh..insaf jap!) Betapalah besarnya pengorbanan Ibu ku..Al-Fatihah mak..Semoga kau tenang diSana..Amin Ya Rabb..:'(

Hummmm...fstttttt...dah..dah..nie nak bagitau Umairah dah 9 bulan!!!Besar dah anak Mak yea..
Ape yang Umairah pandai buat dah? Ramai la kawan2 yang tanya gitu..Ape yea..ngeee..

Macam2 pandai lah!!

Jom tengok ape kepandaian Cik Umairah nie..dalam tempoh 9 Bulan..:)



Boleh menggangu gugat Drebar dalam Keta
 

Dah boleh minum guna cawan..errr..minum ke tu?

Bawak Walker macam Bumper Car..Gangg sana, gangg sini!!

Berdiri dengan eksennye sambil lepas tangan
 

 Boleh juga menguli kuih..uli ke gigit je nie?
 
ehh..eh..hmmm..boleh 'wat2' jatuh ke belakang kot..

 haaa..haaa..dushh!!akhirnye!
 
boleh buat panggilan telefon/sms/3G
 

 Boleh abiskan buah mangga..hee
 
 Menjadi peniaga/biz women macam maknye..tgk, bz tuh!
 

 Cakkk!!!pandai meng'auucak' kan org..boleh terkezut nih!

erkkk..nie..nie..pandai makan bunga!owhhh...

 Main sorok2 bawah kusi/ meja
 
Menterbalik kan badan semasa kenderaan berjalan!!sabo jelah!
 
 
Haha..banyak kan kepandaian Umairah dalam tempoh 9 bulan nie..hahahahaha
 
Nanti tunggu mak bagi yang setahun plak yea..tunggguuuuu..mesti lagi macam2!!

No comments:

Post a Comment