Pages

Monday, April 16, 2012

.Selamat Semuanya.Terima Kasih Ya Allah

Assalamualaikum semua..

agak lama aku tidak mencoret di sini..Dah masuk 4 bulan tahun 2012 berlalu..nie entry aku yang 1st bagi tahun nie..hehe..
so masih terlambat ke nak ucap Happy New Year?baik ada dari tkde kan?so selamat lah menempuh umur baru,tahun baru,keje baru(mungkin) dan yang baru2 sewaktu dengannya..

Perkembangan aku?badan mmg sentiasa kembang;p.. dan aku pun dah bertukar ke Jabatan baru mulai Januari 2012 nie..Alhamdulillah..syukur sangat2..kt cnie tidak la sestress opis lama..wohaa..

dan perkara yang paling besar terjadi dalam hidup aku adalah...aku dah selamat menjadi ISTERI orang..okey,saya dah puan sekarang ;p..Syukur segala perancangan berjalan dengan lancar..
Alhamdulillah..semoga kasih sayang dan hubungan yang terbina berpanjangan hingga ke syurga Mu Ya Allah..(tolong Aminkan sekali ek)

ok,jap lagi aku post entry psal majlis aku plak ek..

bui korang!

No comments:

Post a Comment